Noteikumi

Pirms sākat izmantot interneta vietnes GribuAtpusties.lv pakalpojumus vai tajā pārstāvamās sabiedrības sniegtos pakalpojumus, Jums rūpīgi jāizlasa un jāiepazīstas ar šiem Noteikumiem. Izmantojot pakalpojumus, kas tiek sniegti interneta vietnē GribuAtpusties.lv, Jūs apstiprināt, ka piekrītat ievērot šos Noteikumus.

Par mums

SIA (UAB) NoriuNoriuNoriu, juridiskās personas kods 302917883, mītnes vietas adrese Savanorių pr.1-4, Viļņa (Vilnius) (turpmāk tekstā – “Sabiedrība”), pakalpojumu sniegšanas noteikumi (turpmāk tekstā – “Noteikumi”) interneta vietnē GribuAtpusties.lv (turpmāk tekstā “Interneta Vietne”) reglamentē Sabiedrības Interneta Vietnē sniedzamo pakalpojumu nosacījumus un kārtību.

Līgumu noslēgšana

Sabiedrība ir interneta vietnē pārdodamo pakalpojumu Starpnieks, ne Pakalpojumu Sniedzējs, taču, cieši sadarbojas ar galējiem Pakalpojumu Sniedzējiem, rūpīgi atlasa Pakalpojumu Sniedzējus, veic sniedzamo pakalpojumu uzraudzīšanu, palīdz risināt radušos strīdus vai pārpratumus, veic naudas atgriešanu, pakalpojumu maiņu. Pakalpojuma Sniedzējs tiek norādīts pie katras Interneta Vietnē piedāvājamās viesnīcas vai brīvā laika piedāvājuma. Balstoties uz pārstāvniecības līgumu pamata, sabiedrība darbojas kā pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja pārstāvis un visus līgumus ar trešajām personām noslēdz pārstāvamā Pakalpojumu Sniedzēja vārdā. Visi līgumi Interneta Vietnē tiek noslēgti elektroniskā formā, izmantojot sakaru līdzekļus (datortīklus). Sabiedrība, noslēdzot līgumus, vadās pēc Lietuvas Republikas likumiem un noteikumiem, kas reglamentē pakalpojumu sniegšanu, kad līgumi tiek noslēgti izmantojot sakaru līdzekļus.

Pasūtījuma iesniegšana

Pasūtījums tiek uzskatīts par iesniegtu, kad Klients (pircējs) veic vietnē norādītās darbības, kas aizved līdz vēlamā pakalpojuma apmaksai un samaksā Sabiedrībai pakalpojuma, kuru vēlas pirkt, cenu. Sabiedrībai saņemot apmaksu, Klientam (pircējam), uz elektroniskā pasta adresi, automātiski tiek nosūtīts paziņojums, kas apstiprina pasūtījuma saņemšanu. Pirms līguma noslēgšanas Interneta Vietnē, Klientam (pircējam) tiek sniegta izsmeļoša informācija par konkrētā pakalpojuma pārdevēju (Pakalpojuma Sniedzēju), pakalpojuma galvenajām īpašībām, pārdošanas cenu, pakalpojuma cenu un lietošanas kārtību, maksāšanas kārtību, pircēja tiesībām atteikties no līguma, piedāvājuma spēkā esamības laikposmu un citiem būtiskiem līguma nosacījumiem. Esot vajadzībai, Klientam (pircējam) ir tiesības tieši vērsties pie Pakalpojuma Sniedzēja ar prasību sniegt papildu informāciju.

Ceļazīmes piegāde

Atpūtas ceļazīme Klientam (pircējam) tiek piegādāta e-pastā, kuru Klients (pircējs) norādījis veicot norēķināšanos. Pēc ceļazīmes piegādes pakalpojums obligāti jāreģistrē, sazinoties ar viesnīcu pa tālruni vai e-pastu. Ja ceļazīme 24 stundu laikā nesasniedz Klienta (pircēja) e-pastu, obligāti jāvēršas pie Sabiedrības pēc palīdzības - elektroniski info@gribuatpusties.lv vai telefoniski +371 26001060.

Klientu apkalpošana

Uz klientu vaicājumiem par visiem jautājumiem, kas saistīti ar Sabiedrības sniedzamajiem pakalpojumiem elektroniski info@gribuatpusties.lv vai telefoniski +371 26001060, Sabiedrība uzņemas atbildēt 3 darba dienu laikā. Klients (pircējs), pamanot kļūdu Sabiedrības sniegtajā informācijā, šo kļūdu var labot, paziņojot par to Sabiedrībai elektroniski info@gribuatpusties.lv vai telefoniski +371 26001060 darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00. Informācija par kļūdas izlabošanu Jums tiks sniegta Jums norādītajā veidā (elektroniski vai telefoniski).

Preču un pakalpojumu kvalitāte

Sabiedrība nenosaka un nelemj trešo personu pārdodamo pakalpojumu cenas, kvalitātes un citus nosacījumus. Pakalpojumu kvalitāti garantē konkrētā Pakalpojuma Sniedzējs. Sabiedrība kopā ar Pakalpojumu Sniedzēju rūpējas par pakalpojumu kvalitāti un garantē naudas atgriešanas vai pakalpojumu maiņas pakalpojumus. Pamatojoties uz spēkā esošiem tiesību aktiem, Klientam (pircējam) ir tiesības atteikties no Interneta Vietnē noslēgtā pirkšanas-pārdošanas līguma 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no pakalpojuma pasūtījuma apstiprināšanas (pirkšanas) dienas, par to rakstiski (pa e-pastu info@gribuatpusties.lv ) paziņojot Sabiedrībai. Sabiedrība, sniedzot pakalpojumus, vadās pēc Lietuvas Republikas patērētāju tiesību aizsardzības likuma, Lietuvas Republikas produktu drošības likuma, kā arī citiem spēkā esošiem tiesību aktiem.

Naudas atgriešanas kārtība

Nauda var tikt atgriezta, ja:

  • Piedāvājums tiek atsaukts;
  • Pakalpojuma Sniedzējs atsakās sniegt pakalpojumu Klientam (pircējam);
  • Tiek mainīti pakalpojuma galvenie nosacījumi: naktsmītņu skaits, ceļazīmē norādīto pakalpojumu skaits, ilgums vai citas GribuAtpusties.lv vai Pakalpojumu Sniedzēja darbības traucē izmantot piedāvājumu;
  • Tiek iesniegta rakstiska prasība (elektroniski info@gribuatpusties.lv ) par naudas atgriešanu 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no piedāvājuma iegādes.

Naudas atgriešanas vai pakalpojumu maiņas jautājumu gadījumā obligāti jāvēršas pie sabiedrības SIA NoriuNoriuNoriu, nevis pie Pakalpojumu Sniedzēja. Iespēja iepazīties ar piedāvājuma nosacījumiem, spēkā esamības ilgumu un citu būtisko informāciju klientam tiek sniegta pirms pirkuma veikšanas, tādēļ nauda netiek atgriezta, ja, aizritot 14 kalendārajām dienām pēc pakalpojuma iegādes, klients nolemj, ka nevēlas vai nevar izmantot pakalpojumu, vai nepaspēs izmantot pakalpojumu.

Faktūrrēķini

Faktūrrēķinu izraksta galējais Pakalpojuma Sniedzējs, SIA NoriuNoriuNoriu ir Pārdošanas Starpnieks. Saskaņā ar PVN likuma 11. panta komentāru: Ja darījumā par preču piegādi vai pakalpojumu sniegšanu starpnieks par atlīdzību (“komisijas naudu”) tikai “saved” preču pārdevēju un pircēju (šajā gadījuma preces (pakalpojumi) tiek sniegtas pircējam (pakalpojuma saņēmējam) to īstā īpašnieka (pakalpojumu sniedzēja) vārdā), tad tāda starpniecība tiek uzskatīta par “atvērto” un tiek uzskatīts, ka tas sniedzis tikai starpniecības pakalpojumu. Atvērtais starpnieks savā vārdā sniedz tikai starpniecības pakalpojumu, par kuru saņem “komisijas atlīdzību”, un personai, kuru tas pārstāv (jūsu viesnīcai), par šo pakalpojumu izraksta PVN faktūrrēķinu. Šajā gadījumā dokumentus (PVN faktūrrēķinu vai citu dokumentu, kas noformē preču piegādi, pakalpojumu sniegšanu), kas noformē preču piegādi (pakalpojumu sniegšanu), pircējam izraksta īstais preču pārdevējs (pakalpojumu sniedzējs) (jūsu viesnīca). Pakalpojumu kuponu, kas paredzēti dažāda veida preču iegādei, izplatīšana tiek uzskatīta par naudas nodošanu, bet ne par pakalpojumu sniegšanu, tādēļ šajā gadījumā nav PVN objekta, bet PVN tiek aprēķināts tikai tad, kad ar kuponiem tiek veikta norēķināšanās par pakalpojumu iegādi.

Viesnīcas numura rezervācija

Rezervācija (pakalpojuma reģistrācija) tiek veikta sazinoties ar Pakalpojuma Sniedzēju pa tālruni vai e-pastu, kas norādīts atpūtas ceļazīmē vai Pakalpojuma Sniedzēja pakalpojuma apraksta lapā. Tādā gadījumā, ja Pakalpojumu Sniedzējam nav iespēju sniegt Klientam Pakalpojumu viņam vēlamajā laikā (piem., visi attiecīgās klases numuri tobrīd ir apdzīvoti/rezervēti), Pakalpojuma Sniedzējam, ja vien ir iespēja, jāpiedāvā Klientam visas iespējamās alternatīvas, kas nepadarītu sliktāku Klienta stāvokli (piem., jāpiedāvā Klientam izmitināšana augstākas klases numurā, ja ir tāda iespēja). Pakalpojumu sniedzējs var Klientam piedāvāt sniegt Pakalpojumu citā dienā, nekā to vēlas Klients. Ja Klients no tāda piedāvājuma atsakās, pēc Klienta vēlēšanās tam jāatgriež nauda, kuru Klients samaksājis par Pakalpojumu.

uz augšu